کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی خلخال گفت: خانه‌های قرآن نقش مهم و تاثیرگذاری در اشاعه ارزش‌های دینی در روستاها دارند و اهالی نیز از این فرصت استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۸۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام علی مشکی، کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی خلخال در جریان بازدید از وضعیت خانه‌های قرآن حضرت زینب(س) روستای طولش و حضرت اباالفضل(ع) روستای اندبیل این شهرستان گفت: هدف از اجرای این امر بررسی وضعیت خانه‌های قرآنی و نیاز سنجی این مکان‌های فعال قرآنی است.
وی به اهداف تاسیس خانه‌های قرآنی اشاره نمود و بیان کرد: گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در جامعه و کاربردی کردن آموزه‌های قرآن در زندگی مردم از مهمترین اهداف تأسیس خانه‌های قرآن است.
حجت‌الاسلام مشکی در ادامه یادآور شد: انتظار می‌رود با فعالیت بیش از پیش موسسات و خانه‌های قرآنی در سطح شهرستان شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های قرآنی در شهرستان باشیم.
وی از جوانان و علاقمندان خواست؛ جهت بالا بردن سواد قرآنی خود در دوره‌های برگزار شده در این خانه‌ها شرکت نموده و دیگران را نیز به این امر مهم و معروف، ترغیب و تشویق کنند.

ارسال نظرات