سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: تک گروهی شدن لیگ دسته یک کشور به فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان و افت احتمالی سطح بازی‌ها منجر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۶۳۵۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمدعلی ربیعی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در حاشیه تمرینات تیم شهرداری اردبیل اظهار کرد: برگزاری بیش از 19 بازی در دور رفت و 19 بازی در دور برگشت به معنای واقعی سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد و همه تیم‌های لیگ یک قدر بوده و در بین تیم‌ها تیم شهرداری اردبیل از کم تجربه‌ها است.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از تیم‌های حاضر در لیگ یک سابقه حضور در لیگ برتر را دارند که باید حرفه‌ای و با توان مضاعف در این مسابقات حضور پیدا کنیم، گفت: ما همچنان از نداشتن زمین مناسب و اختصاصی، لغو پروازها به محل برگزاری مسابقات و فشردگی بازی‌ها ناراحت و نگران هستیم ولی امیدواریم با همراهی و همکاری مسئولان بخشی از این ضعف‌ها و آسیب‌ها برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل بیان کرد: ما همچنان بر این باوریم که تیم شهرداری اردبیل با تکیه بر بازیکنان بومی و توانمند خود می‌تواند شایسته در این رویدادها حضور پیدا کند و هدف‌گذاری ما نیمه بالای جدول است ولی اینکه قولی بدهیم تیم را قهرمان کرده و یا به لیگ برتر می‌بریم بنده نمی‌توانم چنین قولی را بدهم.

ربیعی اضافه کرد: در عوض بنده قول می‌دهم با صداقت و توانم در مسابقات لیگ دسته یک حضور پیدا کرده و نیم نگاهی را نیز به صعود تیم به لیگ برتر و کسب جایگاه برترین داشته باشیم که قطعا در این راستا آنچه ما برای ما ارزشمند به نظر می‌رسد بازی‌های شایسته و سزاوارانه است که قطعا همه به انجام چنین بازی‌هایی امیدوار هستند.

وی از جذب چندین بازیکن لیگ برتری و لیگ دسته اول خبر داد و تبیین کرد: اکثر تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک امسال تیم‌های متمول و ثروتمندی هستند و بودجه ما در مقایسه با آنها که رقم بالای 10 میلیارد تومان است بسیار رقم اندکی به شمار می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل، چهار محور اصلی کار در شهرداری اردبیل را در ابتدای فصل روند جذب بازیکنان، برنامه کامل تمرینات در پیش فصل، حفظ استخوان‌بندی اصلی تیم و بازیکنان به همراه جذب بازیکنان جدید اعلام کرد و و گفت: بودجه کل تیم شهرداری اردبیل کمتر از سقف اعلام شده سازمان لیگ است.

ربیعی در پایان یادآور شد: ما قطعاً به کادر پزشکی مجرب، فیزیوتراپ و همراهی هواداران و کمک و یار دوازدهم که همان همراهی رسانه‌ها است همچنان نیاز داریم و بر این باوریم که در این عرصه آنچه که می‌تواند زمینه موفقیت بیشتر را فراهم کند تلاش و پیگیری‌های جدی در انجام بهتر امور است.

ارسال نظرات