به همت پایگاه شهید دستغیب حوزه شش امام علی(ع) ناحیه ثارالله یزد:

اردوی تربیتی حلقه های شجره صالحین ناحیه ثارالله یزد برگزار شد

به منظور بالابردن روحیه نشاط و انسجام بیشتر حلقه های صالحین، اردوی حلقه های شهید خورشید نام و الله دادی در منطقه ییلاقی علی آباد یزد در اردوگاه ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۱۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: به منظو ربالابردن روحیه نشاط و انسجام بیشتر حلقه های صالحین، اردوی حلقه های  شهید خورشید نام و الله دادی در منطقه ییلاقی علی آباد یزد در اردوگاه ولایت برگزار شد. 

در این برنامه اردویی حلقه های صالحین که تعداد 30 نفر از بسیجیان پایگاه شهید دستغیب حوزه شش ناحیه ثارالله حضور داشتند برنامه های متنوع ورزشی شامل طناب کشی، مسابقه دارت، فوتبال، والیبال و همچنین اقامه نماز جماعت انجام شد.

حمید زارع فرمانده حوزه شش امام(ع) گفت: این اردو، ششمین دوره از سری اردوهای تربیتی حلقه صالحین است که در سه سال متوالی در فصول تابستان و زمستان برگزار گردیده است که با استقبال حلقه ها رو به رو شده است.
 
لازم به ذکر است در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و فرمانده حوزه شش امام علی(ع) و فرمانده پایگاه شهید دستغیب در مورد موضوعات روز سخنرانی کردند.

در پایان این اردو مسابقه ای از برادران بسیجی حاضر در حلقه به عمل آمد که به پنج نفر از بسیجیان که پاسخ کامل و صحیح را داده بودند جوایزی اهدا شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار