دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم و مستند کوتاه رضوی یزد گفت: فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره امروز معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۴۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

رقیه توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در یزد: با اشاره به اینکه در بخش انتخاب آثار ارسالی به جشنواره، بهترین افراد برای هیئت انتخاب معرفی شده بودند، اظهار داشت: کیفیت آثار یکی از مهمترین ملاک‌های اعضای هیئت انتخاب برای این آثار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش داستانی جشنواره، ‌پریوش نظریه از فیلم‌سازان و بازیگران به نام کشور، مرجان اشرفی‌زاده، حسین روشنبخش، سیدجلال دهقانی اشکذری و روزبه رایگا اعضای هیئت انتخاب را تشکیل می‌دهند.

وی در ارتباط با هیئت انتخاب بخس مستند این جشنواره گفت: حسن نقاشی، محمدرضا حاجی‌غلامی یزدی، رایا نصیری و محسن استادعلی هم افرادی هستند که در هیئت انتخاب بخش مستند جشنواره بوده‌اند.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم و مستند کوتاه رضوی یزد با اشاره به اینکه 531 فیلم به دبیرخانه جشنواره رسیده، ادامه داد: پس از بازبینی تمامی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، فعالیت سه روزه هیئت انتخاب به پایان رسید.

توکلی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن کار سه روزه هیئت انتخاب، اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره دهم فیلم کوتاه رضوی یزد، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد اعلام می‌شود.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم و مستند کوتاه رضوی یزد با اشاره به اینکه این جشنواره 25 تا 28 مرداد در یزد برگزار می‌شود، گفت: فیلم‌های انتخاب شده برای بخش مسابقه در دو بخش مستند و داستانی و همچنین در قسمت‌های اصلی و سبک زندگی انتخاب شده‌اند.

 

ارسال نظرات