انتخابات اتحادیه صنف توزیعی و خدماتی نمین برگزار شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین از برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف توزیعی و خدماتی شهرستان نمین با حضور اعضای هیأت اجرائی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۷۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، علی جان خسروی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین با اشاره به آیین نامه اجرایی تبصره سه ماده ۲۲ قانون نظام صنفی اظهار کرد: فعالیت برای برگزاری انتخابات ازشش ماه قبل از انقضای دوره کاری اتحادیه آغاز شده بود.

وی گفت: در همین راستا اطلاع رسانی از طریق انتشار آگهی در نشریات محلی، نصب پلاکارد، ارسال پیامک و ابلاغ آگهی به واحدهای صنفی تحت پوشش اتحادیه مذکور به منظور ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط در مهلت مقرر قانونی انجام شد.

وی افزود: پس از ثبت نام و تکمیل مدارک داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرسان، استعلام از مراجع چهارگانه ذیربط انجام گرفته و کمیته بررسی و تطبیق شرایط داوطلبان پس از بررسی اسناد مثبته و مدارک و شواهد، صلاحیت 12 نفر از کاندیداهای عضویت در هیات مدیره و صلاحیت سه نفر از کاندیداهای عضویت در بازرسی را تأیید و جهت برگزاری انتخابات به هیئت اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان ابلاغ کرد.

رئیس کمیسیون نظارت شهرستان نمین گفت : این انتخابات با حضور 333 نفر از مجموع 917 عضو واجد شرایط شرکت در انتخابات در محل شعب اخذ رای در شهرهای نمین، آبی بیگلو و عنبران برگزارشد.

خسروی بیان کرد: پس از رای گیری و شمارش آرا، بر اساس اکثریت نسبی آرای مأخوذه بهمن شاهماری به عنوان رییس هیأت مدیره اتحادیه و سولماز قبادی به عنوان نایب رییس اول، جاوید طهماسبی به عنوان نایب رییس دوم، علی احمدی گرده به عنوان دبیر، عسگر سرخانی به عنوان خزانه دار و صدیف عیسی به عنوان بازرس اصلی اتحادیه توسط اعضاء انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین به ترتیب آرا مرصاد عین الهی به عنوان عضو علی البدل اول هیئت مدیره و میرنادر صادقی عضو علی البدل دوم و امید روحی نمین به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه مذکور انتخاب شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار