خبرهای داغ:
مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین:

دستگیری شکارچیان کل وحشی در زیستگاه های حیات وحش در قزوین

علیپورگفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست سرمحیط بانی الموت شرقی موفق به دستگیری سه شکارچی متخلف در منطقه شکار و تیر اندازی ممنوع الموت شرقی شده اند.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۸۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان، صدر الدین علیپور مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین اظهار کرد:ماموران اجرایی یگان حفاظت سرمحیط بانی الموت شرقی در حین عملیات گشت ،کنترل ،اجرای قوانین ومقررات موفق به دستگیری سه شکارچی در سه منطقه که مبادرت به شکار یک راس کل وحشی نموده بودند، شده اند.

وی افزود: از متخلفین تعداد سه قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه یک کل وحشی شکار شده است به طوری که فشنگ و سایر ادوات نیز کشف و ضبط شد ه است  این امر در حالی است که، در حال حاضر پرونده متخلفین جهت بررسی و صدور حکم به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.

مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن هشدار به افرادی که بدون اخذ مجوز به حوزه های استحفاظی محیط زیست استان وارد می شوند، اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور شبانه روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و  به این منظور،با متخلفان در حوزه های شکار و صید، برابر با قانون باقاطعیت برخورد خواهند کرد.

1006/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها