در پی اعلام فراخوان «کارگاه نویسندگی رمان نوجوان» و استقبال از این کارگاه، مهلت ثبت نام تا 10 مردادماه سالجاری تمدید شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۱۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، پيش از اين مهلت ثبت نام در کارگاه کارگاه نویسندگی رمان نوجوان که از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود، 31 تیرماه اعلام شده بود كه به دليل استقبال متقاضيان و درخواست تمدید مهلت ثبت نام، اين زمان به مدت 10 روز ديگر تمديد شد.

 انتشارات علمي و فرهنگي به منظور رشد و شکوفایی استعدادها در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، این کارگاه را در 12جلسه و زیر نظر فریدون عموزاده خلیلی برگزار مي كند.

برگزار کنندگان این کارگاه بهره مندی از خلاقیت و ایده های جدید و همچنین تولید رمان های جذاب را از اهداف برگزاری این دوره عنوان کرده اند.

این گزارش حاکیست، هنرجویان از آغاز کارگاه با یک طرح رمان در کلاس حاضر می شوند و کارشان را زیر نظر استاد پیش می برند و در پایان دوره نیز هر هنرجو می بایست یک رمان تحویل دهد که این رمان پس از بررسی در کتاب های پرنده آبی در صورت تصویب منتشر می شود.

همچنین شهریه کارگاه در صورت تصویب رمان در انتشارات به هنرجو مسترد خواهد شد.

گفتنی است در دوره های قبلی اتاق تجربه بیش از 30 عنوان رمان کودک و نوجوان چاپ شده است که 12 عنوان از آنها در جشنواره های گوناگون از جمله جشنواره کانون پرورش، لاک پشت پرنده و کتاب اول برگزیده شد و جوایزی را از آن خود کرده اند.

علاقمندان جهت كسب اطلاع و شركت در اين کارگاه مي توانند با شماره 88665735 تماس و یا رزومه کامل خود را به آدرس bbelmifarhangi@gmail.com ارسال کنند.

ارسال نظرات