وزیر ورزش و جوانان و رئیس محیط زیست کشور عازم بام ایران، استان چهارمحال و بختیاری می شوند.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۱۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمود گودرزی برای حضور در آئین افتتاحیه همایش سراسری معاونین فرهنگی و امور جوانان وزارت و جوانان روز سه شنبه 6 مرداد ماه به شهرکرد می آید.

اولین نشست معاون و مدیران کل فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با معاونین و کارشناسان حوزه جوانان استان ها سه شنبه هفته جاری در مجتمع آموزشی، فرهنگی آفتاب چغاخور آغاز می شود.

گودرزی، پس از شرکت در جلسه شورای اداری استان که با حضور استاندار و مدیران کل استان برگزار خواهد شد، برای حضور در آیین افتتاح همایش سراسری نشست معاونین فرهنگی و امور جوانان کشورکه راس ساعت 14 روز سه شنبه برگزار می شود عازم شهرستان بروجن خواهد شد.

گفتنی است در این گردهمایی 3 روزه، برنامه های جانبی شامل برگزاری کارگاه های تخصصی در رابطه با امور و مسائل روز در حوزه جوانان برگزار می گردد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تعدادی از مسئولین کشوری محمود گودرزی را همراهی می کنند.

شایان ذکر است: معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور نیز سه شنبه ششم مردادماه به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.

ابتکار برای شرکت در مراسم رونمایی از برنامه مدیریتی ذخیره‌گاه زیست کره تنگ صیاد سبزکوه واقع در محل موزه تاریخ طبیعی به شهرکرد سفر می‌کند.

رئیس سازمان محیط زیست در راستای سفر یک روزه به استان از نمایشگاه عکس با موضوع ذخیره‌گاه زیست کره تنگ صیاد دیدن خواهد کرد.

ارسال نظرات