خبرهای داغ:
سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به منظور بررسی عملکرد از مجموعه حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر ناحیه امام حسین(ع) قم بازدید و سرکشی نمود.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۲۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور در حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر از توابع ناحیه امام حسین(ع) از عملکرد این حوزه بازدید و سرکشی نمود.

وی در این سرکشی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: بسیجیان سربازان راستین امام زمان(عج) و رهبری هستند.

وی با اشاره به اینکه نبایست مشکلات و موانع، بسیجیان را از هدفشان ناامید کند، ابراز کرد: جهت گیری بسیج به سمت رهنمودهای امام (ره) می باشد و امروزه رهبر معظم انقلاب همان مسیر را ترسیم می کنند.

فرمانده سپاه استان قم سرمایه بزرگ حمایت مردم و بسیج را نعمت بزرگی خواند که با حمایت رهبر معظم انقلاب ثمربخش تر می شود و افزود: مبنای حرکت بسیج جذب، سازماندهی، آموزش و استفاده از ظرفیتهای موجود در بسیج در جذب جوانان به این شجره طیبه می باشد.

سردار مهدوی نژاد با تاکید بر اینکه تلاش کنید حلقه های شجره طیبه صالحین هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی ارتقا پیدا کند، ابراز کرد: میبایست در حوزه جنگ نرم، امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با دجالواره در بسیج فعالیت مبنایی صورت بگیرد.

در ابتدای این سرکشی، آیت الله قهرمانپور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر گزارشی از عملکرد حوزه در یک سال اخیر ارائه داد.

شایان ذکر است در این بازدید معاونین بازرسی، طرح، برنامه و مالی، امر به معروف و نهی از منکر، تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سردار مهدوی نژاد را همراهی می کردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها