خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: انسان باید اعمال حسنه اش را به شکل نظری و عملی انجام دهد به طوری که، تا این اعمال در وجود ش نهادینه شود.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۹۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان اقبالیه،، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع)  با اشاره به تقوای الهی اظهار کرد:آن چیزی که با ارزش است این موضوع است که مسلمانان با دستاوردهای اندوخته هایشان در ماه مبارک رمضان، در مسیر سعادتمندی و تقوای الهی حرکت کنند.

وی اضافه کرد: چون حفظ عمل سخت تر از خود عمل است  و در ماه مبارک رمضان دوری کردن از غیبت و نیکوکاری از برکات این ماه آسمانی بوده است در نتیجه  ضروری است که مقطعی  و زود گذر نبوده و ادامه یابد.

وی  با بیان اینکه انسان ها با هر گناهی که مرتکب می شوند آتشی آنان را فرا می گیرد افزود: طبق روایات قرآنی انسان ها باید خود را از آتش گناه دور نگه دارند هم چنان که درماه مبارک رمضان با دوری از گناه این عمل را به بهترین شکل انجام دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: همواره شیطان قصد دارد به هر شکلی انسان را فریب دهد و اگر ضعفی در وجود او داشته باشد به طور یقین ایمان و اراده اش  را سست خواهد کرد.

وی پاسداری و نگهبانی از اعمال خوب، کنترل و سنجش اعمال خود، یادآوری کردن مرگ از دستاوردهای مهمی  دانست که انسان در ماه رمضان می تواند آن را به دست آورده است و یادآور شد: انسان باید اعمال حسنه اش را به شکل نظری و عملی انجام دهد به طوری که،  تا  این اعمال  در وجود ش نهادینه شود به بیان دیگر، اگر انسان ها با صبر و استقامت در مقابل شیطان در مسیر خداوند متعال حرکت کنند تحت هیچ شرایطی منحرف نخواهند شد.

                                         

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها