خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مراسم تودیع و معارفه حوزه مقاومت بسیج شهید چمران با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان الوند ،علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) و جمعی از پاسداران و مسئولان بسیجیان شرکت کنتورسازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۶۳۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، مراسم تودیع و معارفه حوزه مقاومت بسیج شهید چمران با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان الوند ،علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) و جمعی از پاسداران و مسئولان  بسیجیان شرکت کنتورسازی برگزار شد.

علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این  مراسم ضمن تبریک سالروز غرور آفرین عملیات مرصاد و شکست منافقین در غرب کشوراظهار کرد: هدف از تشکیل بسیج حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بر همین مبنا بسیجیان باید در تمام صحنه ها حضور داشته باشند.

به گفته وی، بسیجی بودن افتخاری است که از امام راحل(ره) به دست ما رسیده است پس پاسداری  از خون شهدا از وظایف آن محسوب می شود .

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی در هر مدیریت و عرصه ای  با موفقیت همراه است ادامه داد: تفکر بسیجی، در داخل کشور، انقلاب و نظام را بیمه کرد و در خارج از کشور هم توانسته موفقیت های بسیاری را به وجود آورد.

حیدری  در پایان  ضمن تقدير از زحمات رضا کریمی فرمانده سابق حوزه شهيد چمران  اين جا به جايي ها را براي پيشبرد اهداف بسيج و سپاه ضروری دانست و افزود: مسئولیت پذیری و مردم داری از صفات بارزبسیجیان است چرا که همواره مردم ، سپاه و بسیجیان در کنار هم بوده و هستند.

این مسئول ،انجام كميت و كيفيت برنامه هاي بسيج و پر رنگ كردن نقش پايگاه هاي کارگری  با محوريت پايگاه محور را خواستار شد.


3001/پ30/ب

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها