نتایج یک بررسی نشان می‌دهد

نگرانی 69 درصد کاربران تلفن همراه از مزاحمت سایت‌های اینترنتی

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد کاربران تلفن‌های همراه در زمان مراجعه به اکثر وب سایت‌ها با پیام‌هایی مواجه می‌شوند که آنها را به بارگذاری app آن وب سایت دعوت می کند و این مساله برای 69 درصد آنها آزار دهنده است.
کد خبر: ۸۵۴۶۶۴۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ،به نقل از بیزینس اینسایدر، با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند برای دسترسی به وب، مدیران بسیاری از سایت ها app هایی طراحی کرده اند تا با نصبشان مراجعه و بازدید موبایلی تسهیل شود. کثرت استفاده از این روش باعث نارضایتی بسیاری از افراد شده و آنها این نوع تبلیغات را آزاردهنده دانسته اند.

بررسی تازه ای که در این مورد توسط گوگل صورت گرفته نشان می دهد که تبلیغات مربوط به این appها روز به روز در حال افزایش است. 9 درصد از بازدیدکنندگان از سایت های موبایل برنامه های app آن سایت ها را دریافت  کرده اند. 69 درصد در مواجهه با چنین پیام هایی سایت مذکور را به طور کامل ترک کرده اند.

گوگل می گوید بررسی های کارشناسی نشان داده که اگر درخواست برای نصب app سایت به جای آگهی جداگانه یا pop up  در قالب بنر نمایش داده شود کمتر آزاردهنده خواهد بود و به احتمال بیشتری مورد توجه قرار می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار