اردوهای جهادی بسيج دانشجویی دانشگاه هاي شهرستان دامغان با حضور فرمانده سپاه ناحيه دامغان، فرماندار، معاونان دانشگاه رسول اکرم(ص)، بخشداری امیرآباد و جمعي از مردم روستای صح در حسینه اين روستا افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۷۹۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در دامغان، اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه­های شهرستان دامغان با اعزام دانشجویان بسیجی دانشگاه رسول اکرم (ص) به روستای صح تویه دروار آغاز شد.


علي اصغر مجد فرماندار دامغان، در مراسم افتتاح اردوهاي جهادي دانشجويي شهرستان دامغان ضمن تقدیر و تشکر از حرکت جهادی و ارزشمند خواندن آن، این اردوها را ادامه­ حرکت جهاد سازندگی و تداعی کننده دوران دفاع مقدس و یاد آور آن دوران دانست.

وی دانشجویان را مدیران آینده این کشور دانست و گفت: گروه­های جهادی فرصتی است برای دانشجویان تا با فرهنگ کار و تلاش آشنا شوند.


محمد حسینی فرمانده سپاه ناحیه دامغان نيز روستای صح را روستایی رزمنده­خیز و شهیدپرور نامید و اظهار داشت: بسیجیان چه در زمان جنگ و بعداز آن نیروی کارآمدی برای نظام بودند و همواره در حل مسائل چالشی نظام پیشقدم بوده ­اند.


در ادامه محمد خان محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هاي دامغان ضمن معرفی گروه، اردوهای جهادی را فرصتی برای خودسازی، خدمت رسانی به اهالی روستاها، آموزش فعالیت­های گروهی و آشنایی با فرهنگ کار و تلاش عنوان كرد.

وی گفت: این گروه ضمن فعالیت­های آموزشی، هنری، فرهنگی و ورزشی در راستای تبدیل کشاورزی و دامپروری از حالت سنتی به صنعتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی تا سيزدهم مرداد ماه در روستای صح حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها