خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه مراغه در این دیدار بر حفظ و صیانت از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب تاکید و ادامه راه شهدا و ولایت مداری را شرط ماندگاری و بقای نظام اسلامی بر شمرد.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۰۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام پورمحمدی افزود: ترویج و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و فرهنگ دوران دفاع مقدس در بین نسل های آینده و جوانان ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ عفاف و حجاب نیز به عنوان یکی از زمینه های اساسی در شکل گیری سبک زندگی اسلامی در جامعه باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.
اکبر شالچی زاده، فرمانده سپاه مراغه نیز در این دیدار با اشاره به نقش رهبری در هدایت جامعه اسلامی گفت: رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و ولایت فقیه در حساس ترین صحنه های سیاسی و اجتماعی همواره مسیر راه و راهگشا بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز گفت: رهبری به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی در کنار پشتوانه غنی مردمی، مایه اقتدار و بقای نظام مقدس اسلامی است.
حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به اهمیت نمازجمعه در اسلام افزود: نمازجمعه فرصتی برای بیعت با ولی امر مسلمین جهان و بیانگذار نظام اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: با احیای فریضه بزرگ نمازجمعه، این سنت اسلامی و نبوی، جامعه اسلامی به سوی پویایی و روزآمدی حرکت می کند.

ارسال نظرات