خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

عملیات مرصاد الگویی برای ایستادگی در برابر استکبار است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: با الگوگیری از وحدت و یک‌پارچگی ملت و رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد می‌توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۶۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که امروز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: درس و عبرت‌های موجود در عملیات مرصاد در هیچ دوره‌ای از دوران دفاع مقدس وجود نداشته است و باید از این میراث پاسداری کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه باید از میراث گرانبهای شهدا به درستی حفاظت کنیم، عنوان کرد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس با خون خود سبب سربلندی جمهوری اسلامی ایران شدند و این میراث گرانبهایی است که از شهدا برای ما به یادگار مانده است.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در تاریخ دارای جایگاه والایی است، گفت: عملیات مرصاد در طول هشت سال دفاع مقدس طوفان و چالش بزرگی بود که با عنایت خداوند، درایت امام خمینی(ره)، شجاعت رزمندگان و حضور پرشور مردم برای مبارزه با خائنان به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه شهدای عملیات مرصاد بسیار مظلوم هستند، افزود: ضد انقلاب و جریان نفاق در این تجاوز خود نیروهای مسلح و مردم بی‌گناه را به‌ویژه در اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب به بدترین شکل به شهادت می‌رساندند و براین اساس شهادت مظلومانه آن‌ها در شهر خود نباید فراموش شود.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه مردم و نیروهای مسلح با هر دیدگاهی در عملیات مرصاد منافقان را خائن و دشمن می‌دانستند، اظهار کرد: با تقویت ایستادگی در خود به طور قطع شکست ناپذیر خواهیم ماند و تا زمانی که بر این اعتقاد پایبند باشیم سربلند هستیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری این مراسم به منظور یادآوری ایام دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: یادمان مرصاد کرمانشاه در حال توسعه است و امیدداریم برنامه‌های سال‌های آینده سالروز عملیات مرصاد در این یادمان و در شان مردم کرمانشاه برگزار شود.
ارسال نظرات