خبرهای داغ:
شاه امیریان
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور:
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:پنج میلیون زائر سال 93 در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب ، غرب و شمال غرب کشور دیدن کردند.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۶۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی در آیین تقدیر از خادمان شهدا در شیراز بیان کرد:در صورت توسعه زیرساخت ها در این بخش، شاهد افزایش شمار بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهیم بود.

وی افزود: همچنین پارسال از 37 کشور در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند و از نزدیک با بخشی از روند رشادت های رزمندگان اسلام در این مناطق آشنا شدند.


سلیمانی اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده و درخواست های گردشگران خارج از کشور برای حضور در اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، سال 94 شمار بازدیدکنندگان غیرایرانی نسبت به سال قبل افزایش خواهد داشت.

اگر زیرساخت ها فراهم بشوند تعداد زائران از 5 میلیون نفر فراتر خواهد رفت
 

وی افزود: نسبت به سه سال گذشته در زمینه توسعه زیرساخت ها و اسکان شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور پیشرفت های بسیار خوبی ایجاد شده است و این موضوع در سال 94 نیز با جدیت دنبال می شود.

سلیمانی ادامه داد: مساعدت و مشارکت دولت در موضوع توسعه زیرساخت ها به ویژه بحث اسکان بسیار حائز اهمیت است و بدون شک تحقق این امر، استفاده بهتر از این ظرفیت و پاسخگویی به نیازمردم در این بخش را درپی دارد.

وی بیان داشت: همچنین دربخش فعالیت های فرهنگی از جمله روایتگری و مقابله با فراموشی و تحریف ، اقدامات خوبی در اردوهای راهیان نور انجام شده و در این زمینه بیش از 40 هزار مدیر کاروان در کشور آموزش های لازم را فرا گرفته اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها