مدیرکاروان پیاده امام رضا(ع) بافق گفت:اگر رهبرم و مرجع تقلیدم اجازه بدهد به سمت مشهد نمیرویم مسیرمان را به سمت یمن و عراق تغییر خواهیم داد و ریشه داعش را بر می اندازیم.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۸۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از  بافق خبر: هر کسی چیزی میگفت، از قافله ای که در راه بود، همه منتظر و چشم به راه نشسته بودند. عده ای تسبیح به دست، عده ای ذکر به لب و عده ای چشم می جنباندند تا شاید لحظه های استقبال فرا برسد.
کن نگاهی به ما یا رضا
بشنو این التماس دعا زمزمه های عاشقانی بود که به عشق مولایشان تا این لحظه هشتاد کیلومتر از مسیر را طی کرده بودند اما حتی یک لحظه غم به خود راه نداده بودند که چرا این همه سختی، البته حق دارند سختی های مسیر عشق نیز شیرین است.
مردم بهاباد با استقبال زیبایشان نشان دادند که هیچ چیز و هیچ گذر زمانی از مهر آنها نسبت به امام مهربانی ها نه تنها نمیکاهد بلکه بر آن می افزاید.
فضل آباد، احمد آباد همه و همه روستاهایی بود که به گرد پای زوار متبرک شد.
با توجه به اهمیت اقامه نماز جمعه نشان دادن همدلی مسلمین قافله مهر با اتوبوس مسافت ده کیلومتری احمد آباد و بهاباد را برگشتند تا تکلیف و رسالت خود را با شرکت در جمعه انجام دهند.

و اما گوشه ای از سخنان آتشین قافله سالار عشق،

وی در ابتدای سخنان خود بیست و سومین سفر مسیر ولایت و طریق الرضا(علیه السلام) را لطف و محبت خداوند و اهل بیت علیه السلام عنوان و شکر این نعمت را واجب دانست.
سید علی طباطبایی اشاره ای مفصل راجع به تخریب بقیع به دست وهابیت ملعون داشت و بیزاری شیعیان را با صدای بلند اعلام کردو در ادامه امیر قافله با بیان داستانی راجع به کیفیت و اجر تحمل سختی علی الخصوص سفر پیاده جملاتی زیبا را عرضه داشت .
در ادامه این سید بزرگوار و جهادگر دوران دفاع مقدس فریاد برآورد که اگر رهبرم و مرجع تقلیدم اجازه بدهد به سمت مشهد نمیرویم مسیرمان را به سمت یمن و عراق تغییر خواهیم داد و ریشه داعش را بر می اندازیم .

وی افزود: این لباس احرام و کفن ما نیست؛ بلکه کفن شهادت ماست اینجا بود که همه مسجد باهم تکبیر گفتند و زواران پیاده امام رضا علیه السلام عصاهای خود را بالا آوردند و برائت خود را از این گروه لعن شده ابراز کردند.
سپس همه زائران یک صدا شروع کردن به خواندن این شعر (پناهم بده شاه خوبان- منم بی قرار شهیدان- مطیع ولی زمانم- اگر او دهد اذن میدان- تا عراق و یمن می رویم- ریشه داعشو می کنیم).


ارسال نظرات