بيست و هشتمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم وزارت جهاد كشاورزي در مرحله استاني به ميزباني بافق 14 مرداد ماه برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۴۶۹۱۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق: صبح امروز در دیدار فرماندار بافق با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان پیرامون برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی گفتگو شد.

فرماندار بافق در این دیدار با بیان اینکه یکی از مباحث مهمی که می‌تواند در ترویج و نهادینه‌ شدن موضوعات قرآنی در جامعه اسلامی‌ نقش مهمی را ایفا کند، گفت: هدف از برگزاری این نوع مسابقات گسترش فرهنگ قرآنی در سطوح مختلف جامعه است.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: قرآن کریم به عنوان بزرگترین کتاب آسمانی، خود موید این نکته است که مسئولان فرهنگی کشور باید در ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

در ادامه این دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد این نوع مسابقات را ویژه همسران، فرزندان و همکاران جهاد کشاورزی خواند و گفت: این مسابقات در مرحله استانی و در رشته های قرائت، ترتیل قرآن، حفظ، اذان و تفسیر به میزبانی شهرستان بافق در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی محمد سلطانی زمان برگزاری مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی را ۱۴ مرداد ماه عنوان کرد و افزود: این دوره با حضور حجت الاسلام و المسلمین راستگو و بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در محل آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار مسئول دارالقران الکریم سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاوری بافق نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظرات