خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه استان قزوین گفت: هدف از این اردوی جهادی را خودسازی ،پرورش روح و جسم طلاب و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم است.
کد خبر: ۸۵۴۶۹۴۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صبح امروز تعدادی از طلاب و روحانیون حوزیه علمیه قزوین با همکاری سازمان بسیج طلاب و حوزه علمیه استان قزوین با هدف بازسازی و کمک به مناطق محروم استان به اردوهای جهادی سازندگی اعزام شدند.

حجت الاسلام میثم درگاهی استاد حوزه علمیه استان قزوین، هدف از این اردوی جهادی را خودسازی ، پرورش روح  وجسم طلاب و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم  دانست واظهار کرد : به لطف خداوند استقبال روحانیون از این طرح بسیار خوب بود و همه با اشتیاق فراوان به منظور اعزام به مناطق محروم نام نویسی کردند.

وی  افزود: در این طرح 30 تن از طلاب به مدت 10 روز به روستای "نارنده" از مناطق محروم روستای بکندی اعزام می گردند و پروژه اصلی طرح آبرسانی به مردم محروم روستا و مباحث فرهنگی و تبلیغی می باشد.

استاد حوزه علمیه استان قزوین در پایان مهمترین تأثیر اردوهای جهادی را خودسازی جهادگران دانست و یاد آور شد: این اردوها به منظور خدمت رسانی به قشر محروم صورت گرفته است این موضوع در حالی است که به همکاری سایر ارگان ها نیازمند هستیم تا با توجه و یاری آنان محرومیت ها را از بین ببریم.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها