فعالیت تخصصی بسیجیان جهاد کشاورزی گسترش می یابد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی بر گسترش فعالیت تخصصی بسیجیان این وزارتخانه به منظور تامین امنیت غذایی کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۸۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا فراهانی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: قبلا 29 پایگاه ملی مقاومت بسیج در استان تهران و زیر نظر مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی فعال بود اما با توجه به اشارات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تامین امنیت غذایی کشور، گستره فعالیت بسیج این وزارتخانه توسعه می یابد.

وی افزود: در حال حاضر 860 پایگاه مقاومت بسیج وابسته به وزارت جهاد کشاورزی با 53 هزار نیروی بسیجی در بخش ها و مناطق مختلف کشور با هماهنگی مرکز بسیج وزارتخانه فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: در رویکرد جدید فعالیت تخصصی بسیج جهادکشاورزی هر یک از بسیجیان به عنوان مشاورانی امین توام با وظایف اداری و قانونی انجام وظیفه می کنند.

وی ادامه داد: در راستای تحقق امنیت غذایی کشور 18 کانون تخصصی بسیج در مرکز بسیج مقاومت وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده و با رعایت اصول نظم،اخلاق،انجام وظایف قانونی و ارتقای دانش و تخصص فنی تلاش می شود.

این مسئول با اعلام اینکه 90 درصد منابع آب کشور صرف کشاورزی می شود گفت:متاسفانه به علت زیاد بودن پرت آب، راندمان تولید همچنان پایین است.

فراهانی اظهار امیدواری کرد با شناسایی چالش ها و مشکلات حوزه بخش کشاورزی و با برنامه ریزی لازم، شاهد مدیریت اثر بخشی در این حوزه باشیم.


ارسال نظرات