حضور چشمگیر مسافران و گردشگران در جشن روز اردبیل

همزمان با هفته بزرگداشت استان اردبیل، جشن روز اردبیل در مجتمع شورابیل اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۱۰۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در مراسمی که با همکاری سازمان فرهنگی،‌ ورزشی شهرداری اردبیل و با حضور جمع زیادی از مشتاقان و علاقمندان برنامه‌های مناسبتی برگزار شد، در قالب برنامه‌های نمایشی، طنز، سرود، موسیقی و دیگر برنامه‌های شاد و مفرح فضایی شایسته برای اهالی اردبیل فراهم شد تا در قالب شعار «اردبیل شهر مهربانی‌ها» این برنامه به انجام برسد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: ما در مناسبت‌های مختلف این جشن‌ها را با شعار سال به نام اردبیل شهر مهربانی‌ها برگزار می‌کنیم که با همفکری ستاد بزرگداشت روز اردبیل به این نتیجه رسیدیم تا در تلطیف محیط شهری و تقویت روابط اجتماعی این برنامه‌ها به بهترین شکل به انجام برسد.

بابک پورپناهی با یادآوری اینکه در کنار این جشن‌های شاد و مفرح به صورت هفتگی و ماهانه پیام‌های فرهنگ‌سازی نیز در سطح شهر نصب می‌شود تا به جای نارسایِی‌ها، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی روند بهبود و اصلاح روابط اجتماعی به انجام برسد، تصریح کرد: هدف اصلی ما این است تا ذهن مخاطبان را با این پیام‌ها برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مطلوب برنامه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی آشنا کنیم.

وی گفت: پیام‌های فرهنگ‌سازی ما در همه جشن‌ها به صورت فراگیر و با فضاسازی مناسب به انجام می‌رسد و امروز نیز در جشن مردمی روز اردبیل سعی کردیم تا در ورودی منطقه نمونه گردشگری شورابیل بخش عظیمی از این توانمندی‌ها را به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل افزود: این جشن مردمی شامل برنامه موسیقی سنتی آذری، ایستگاه نقاشی و برنامه‌های شاد با دعوت از مردم و مسئولان است که در صورت استقبال مردم این برنامه جشن ادامه پیدا می‌کند.

به مناسبت روز اردبیل از شنبه برنامه‌های مختلف این هفته بزرگداشت در حال اجراست که همزمان با جشن مردمی تجلیل از مفاخر و چهره‌های اجتماعی نیز به همراه کارگاه‌های نقاشی، محافل ادبی، المپیاد ورزشی، تور اردبیل‌گردی و نکوداشت استاد عباس عرفانی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار