در آستانه روز خبرنگار، 12 تیم فوتبال از جمع اصحاب رسانه و مطبوعات باهم رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۴۷۱۱۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دور مقدماتی مسابقات فوتبال جام رسانه با حذف دو تیم به پایان رسید و مرحله دوم مسابقات شنبه آینده برگزار می‌شود.

این مسابقات به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در دو گروه 6 تیمی در حال برگزاری است و در آن جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان شرکت کرده‌اند.

در گروه اول تیم نشریه مطبخ با نتیجه 10 بر سه تیم روزنامه جام جم را شکست داد و در بازی دوم نیز توانست با نتیجه چهار بر دو تیم نشریه اردبیل نوین را از پیش رو برداشته و به عنوان تیم اول صعود کند.

در همین گروه تیم اردبیل نوین با نتیجه هشت بر سه تیم جام جم را مغلوب کرد و به عنوان تیم دوم به مرحله دوم مسابقات صعود کرد.

در گروه دوم مسابقات تیم نشریه آذریورد در بازی اول تیم نشریه آوای اردبیل را با نتیجه پنج بر دو و تیم نشریه دغدغه را با نتیجه پنج بر سه شکست داد و به عنوان تیم اول راهی مرحله دوم شد.

تیم نشریه آوای اردبیل نیز به عنوان تیم دوم این گروه صعود کرد، این تیم در بازی دوم خود با نتیجه هفت بر دو تیم نشریه دغدغه را شکست داد.

خانه مطبوعات استان اردبیل با قدردانی از مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل از همکاری نزدیک در برگزاری این مسابقات گفت: روز شنبه آینده تیم آذریورد و اردبیل نوین برای تعیین فینالیست اول و تیم‌های مطبخ و دغدغه برای تعیین فینالیست دوم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) به مصاف هم می‌روند و بازی‌های پایانی در روز 12 مرداد اجرا می‌شود.

مسئولیت و داوری این مسابقات بر عهده هادی صباغی و علی عبدی از خبرنگاران فعال ورزشی استان است که با احساس مسئولیت زحمات زیادی را متحمل شده‌اند.

همچنین با نهایی شدن ثبت‌نام‌کنندگان دارت خواهران، این مسابقات نیز قبل از روز خبرنگار برگزار می‌شود.

خانه مطبوعات با دعوت از علاقمندان به مسابقات دارت خواهران اعلام کرد: ثبت‌نام از علاقمندان در محل خانه مطبوعات تا پایان روز 10 مرداد ادامه دارد و این مسابقات در محل خانه به اجرا در می‌آید.

خانه مطبوعات از ابراز علاقه و حضور خبرنگاران در برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت روز خبرنگار قدردانی می‌کند.

ارسال نظرات