ائمه جمعه مجری سیاست‌های رهبری هستند

امام جمعه شهرستان نمین گفت: امامان جمعه در شهرستان‌ها مجری سیاست‌های مقام معظم رهبری و نظام بوده و از هرگونه رویکرد سلیقه‌ای به دور هستند.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۲۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف زاده، امام جمعه نمین، در بین اعضای ستاد اقامه نمازجمعه شهرستان نمین اظهار کرد: نمازجمعه، بزرگ‌ترین سنگر انقلاب اسلامی ایران بوده و سرآمد همه امور است.

وی گفت: نمازجمعه از ظرفیت نامحدودی و بی‌نظیری برخوردار بوده و عموم مردم و مسئولین باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن تلاش کنند.

امام جمعه نمین افزود: امام جمعه سیاست رهبری و نظام را اجرا می‌کند و هیچ‌وقت رویکرد سلیقه‌ای ندارد.

وی بیان کرد: با پیروی از سیاست‌های مقام معظم رهبری و زیر سایه نمازجمعه می‌توان بر همه مشکلات حاکم بر جامعه فائق آمد.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف زاده با بیان اینکه شهدا با گذشت از زندگی، خانواده و جان خود امنیت و آسایش حاکم بر جامعه را به ارمغان آورده‌اند، اظهار کرد: عدم حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه بدون عذر شرعی قابل توجیه نیست.

وی گفت: مسجد، قرآن و عالم دینی سه رکن اصلی در یک جامعه اسلامی بوده و نبود یکی از آن‌ها موجب به بیراهه کشیده شدن جامعه و عموم مسلمین خواهد شد.

امام جمعه نمین افزود: بنده به‌عنوان امام جمعه نیازی به نماینده یا نقل‌کننده سخنان خود ندارم و در صورت وجود سخن و گفته‌ای آن را از زبان خود بنده و بدون واسطه بشنوید.

وی در ادامه با بیان اینکه از دشمن جز دشمنی انتظار دیگری نمی‌رود، گفت: دشمنان از جنگ نظامی با ایران ناامید شده و در مقابل با تمام توان بر تهاجم فرهنگی علیه کشور متمرکز شده‌اند.

وی بیان کرد: در همه عرصه‌ها باید تمام‌قد حضور داشته باشیم تا توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

ارسال نظرات