مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج شهرستان هویزه بیان کرد:
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج شهرستان هویزه گفت : در سال گذشته 354هزار200 نفر از یادمان های شهرستان هویزه بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۲۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،حیدر سعدادی گفت: در سال گذشته 354هزار و 200 نفر از یادمان های شهرستان هویزه بازدید کردند.
 
وی افزود: در سال گذشته 80 نفر را از شهرستان هویزه به مناطق عملیاتی غرب اعزام کردیم که امسال هم همین تعداد اعزام را خواهیم داشت.
 
سعدادی بیان کرد: ما به ازای هر اتوبوس یک راوی همراه کاروان ها اعزام می کنیم و خادمین در یادمان ها مستقر هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: یادمان طلائیه بیشترین بازدید کننده را در بین مناطق هویزه دارد که علاقه مندان با این منطقه عملیاتی ارتباط خوبی برقرار کرده اند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: ثبت نام های ما برای دانش آموزان در آموزش و پرورش صورت می گیرد و بیشتر به دنبال اعزام بسیجیان شهرستان هستیم.
 
وی در ادامه گفت: سفرهایی که ما  برای مناطق عملیاتی اندیمشک برنامه ریزی کرده ایم برای دانش آموزان 2 روزه است و سفر هایی که به غرب از جمله استان های کرمانشاه و کردستان داریم 3 روز به طول می انجامد.
سعداوی با بیان اینکه جنگ ما یک جنگ اعتقادی و جنگ دین در برابر جهالت بود اظهار داشت: در بیان ارزش‌های دفاع مقدس و اندرزها و پندهای آن دوران باید تلاش شود تمام واقعیت‌های آن روزها بیان شود و شایستگی‌ها، سختی‌ها، مقاومت‌ها و نبود امکانات به صورتی کامل بازگو شود. 
وی با بیان اینکه جوانان در برنامه‌های گروهی می‌توانند آموخته‌های دینی را بهتر فرا بگیرند، بیان کرد: محیط خانه نمی‌تواند به تنهایی جوان را برای آینده آماده کند و تربیت جوانان از لحاظ دین و تقویت معنوی آنان با شرکت در برنامه‌های گروهی چون اردوهای راهیان‌نور و به دنبال آن شرکت در حلقه‌های صالحان محقق می‌شود.
انتهای متن/د
ارسال نظرات