خبرهای داغ:
محمدی - دریافتی
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) مطرح کرد
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: برگزاری اردو‌های طرح ولایت برای دانش‌آموزان سبب ارتقای ویژه توانمندی‌های مدیریتی این آینده‌سازان می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۸۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان اظهار کرد: توجه به قشر دانش‌آموز در برنامه‌های فرهنگی بسیج امری مهم و اساسی است و مسئولان نباید نسبت به این موضوع بی‌توجه باشند.

وی به ظرفیت و توانمندی‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند پس از برگزاری این اردو‌ها به عنوان فرماندهان پایگاه‌های دانش‌‌آموزی انتخاب شوند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی به عنوان کلید دروازه ورود نو‌جوانان به بسیج تلقی می‌شود، تصریح کرد: مسئولان در جذب دانش‌‌آموزان و سازمان‌دهی نیرو‌های بسیجی مؤثر هستند و رفتار و نحوه برخورد آنها در این زمینه بسیار مهم است.

وی با تأکید بر اینکه پس از برگزاری این اردو‌ها دانش‌آموزان در زمینه جذب مخاطب مسئولیت سنگینی را عهده‌دار می‌شوند، اضافه کرد: رفتار‌های مناسب در زمان برخورد‌ها نقش بسیاری در جذب مخاطبان دارد.

فدا با اشاره به لزوم استفاده از توانمندی‌های دانش‌آموزان به صورت مناسب تأکید کرد: برگزاری اردو‌های طرح ولایت برای دانش‌آموزان سبب ارتقای ویژه توانمندی‌های مدیریتی دانش‌آموزان می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید از ظرفیت‌های موجود در زمان برگزاری این اردو‌ها به خوبی استفاده کنند، افزود: برگزاری این اردو‌ها سبب رشد و توانمند‌سازی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف می‌شود.

فدا بیان کرد: دانش‌آموزان باید از حضور در اردوگاه استفاده لازم را ببرند تا بدانند در بحث‌های مدیریتی که دور از خانواده انجام می‌گیرد، تا چه اندازه آماده هستند و خود را برای قبول مسئولیت در اجتماع آینده آماده کنند.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها