خبرهای داغ:
با حضور بسیجیان شهرضا؛

اردوهای جهادی در ۲۰ عرصه شهرستان شهرضا آغاز شد

مسئول برگزاری اردوهای جهادی شهرستان شهرضا گفت: اردوهای جهادی شهرضا با حضور صدها نفر از بسیجیان این شهرستان در روستای اسفه این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۹۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،حمدرضا حریریبا اشاره به آغاز اردوهای جهادی در شهرضا، اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار خوب بسیج، اجرای اردوهای جهادی است که در نقاط محروم و کمتر برخوردار برگزار می‌شود و گامی بسیار مهم در رفع محرومیت از این مناطق است.

وی با تأکید بر اینکه طرح اردوهای جهادی به آبادانی و عمران روستاها کمک فراوانی می‌کند، افزود: اردوهای جهادی از 3 مردادماه در شهرضا در روستای اسفه آن آغاز شده و تا 9 مردادماه در 20 عرصه ادامه دارد.

مسئول برگزاری اردوهای جهادی شهرستان شهرضا بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در زمینه اردوهای جهادی می‌فرمایند، این کار اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند.

حریری با بیان اینکه مشارکت جوانان در آبادانی روستاها، کمک به اقتصاد و مردم از دیگر اهداف اجرای طرح اردوهای جهادی است، تصریح کرد: بیش از 25 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت شهید قانع شهرضا در قالب اکیپ اردوهای طرح هجرت در روستای اسفه فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی با محوریت فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود، اظهار داشت: مردم یاری، برگزاری یادواره شهدا، همایش‌های صبحگاهی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، خدمات مردم یاری و کمک به نیازمندان از جمله برنامه‌هایی است که در این روستا اجرا می‌شود.

مسئول برگزاری اردوهای جهادی شهرستان شهرضا گفت: ایجاد شور و نشاط و روحیه انقلابی در روستا، پزشک رایگان، کلاس‌های تقویتی برای جوانان و نوجوانان، کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد و دجالواره و اکران فیلم سینمایی از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این روستا است.

وی با بیان اینکه حداقل نتیجه‌ای که این اردوها به دنبال دارد، تقویت روحیه خودباوری درمناطق محروم است، تصریح کرد: ایجاد و زنده نگه داشتن انگیزه روستاییان برای کار و تلاش از برکات این اردوهاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار