حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با بسیج:

دعوت از وزیر امور خارجه فرانسه دور از منش انقلابی است

مساله اتخاذ مواضع بد از سوی فرانسه تنها به مذاکرات اخیر بازنمی گردد بلکه دولت فرانسه از ابتدای انقلاب با ایران خصومت داشته است که نمونه آن را می توان در اعطای هواپیماهای نظامی از سوی پاریس به صدام عنوان کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۰۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
حجت الاسلام و المسلمین علیراض سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران گفت: مساله اتخاذ مواضع بد از سوی فرانسه تنها به مذاکرات اخیر بازنمی گردد بلکه دولت فرانسه از ابتدای انقلاب با ایران خصومت داشته است که نمونه آن را می توان در اعطای هواپیماهای نظامی از سوی پاریس به صدام عنوان کنیم.
وی با اشاره به اینکه برای سالیان طولانی پاریس مامن نیروهای ضد انقلاب و معاند نظام بوده است گفت: وقتی تمام این مسایل را در کنار هم می گذاریم به خوبی متوجه خواهیم شد که دولت فرانسه سر دوستی با ایران ندارد بلکه خواهان خصومت و دشمنی است.
سلیمی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد رابطه اقتصادی با کشورهای اروپایی صورت گیرد فرانسه باید در انتهای صف قرار گیرد افزود: ما منتقد جدی سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران هستیم و این اقدام را در راستای دیپلماسی انقلابی نمی دانیم.
انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار