خبرهای داغ:
از طریق سایت سنجش

نام‌نویسی دوره‌های مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث آغاز شد

نام‌نویسی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد مرکز آموزش مجازی دانشگاه قرآن و حدیث از طریق سایت سنجش آغاز و تا ۱۰ مرداد‌ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۶۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نام‌نویسی مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org  آغاز و تا ۱۰ مرداد‌ماه ۱۳۹۴ ادامه دارد.

حجت‌الاسلام احمد غلامعلی رئیس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در رشته علوم قرآن و حدیث می‌توانند در این دانشکده به صورت غیر‌حضوری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ادامه تحصیل و مدرک معتبر از وزارت علوم دریافت کنند.

وی درخصوص رشته‌های ارائه شده در این مرکز گفت: این مرکز در دو رشته علوم و معارف قرآن و علوم حدیث در مقاطع کارشناسی بدون کنکور و کارشناسی ارشد با کنکور در خدمت علاقه‌مندان است.

غلامعلی با اشاره به ثبت‌نام این دوره‌ها از طریق سایت سنجش گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز ۱۰ مرداد‌ماه با مراجعه به سایت سنجش ثبت‌نام و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز به نشانی vu.qhu.ac مراجعه کنند.

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم قرآن و حدیث درخصوص نحوه آموزش در این مرکز گفت: آموزش‌ها به صورت کاملاً غیر حضوری برگزار می‌شود که طی آن فایل چند‌ رسانه‌ای آموزش اساتید برای دانشجویان ارسال و این عزیزان هر چند‌ هفته یک‌بار با ارتباط آنلاین با استاد رفع اشکال می‌کنند.

وی از برگزاری آزمون پایان ترم مرکز به صورت حضوری خبر داد و گفت: آزمون پایان ترم مرکز به صورت سراسری و حضوری در بیش از ۵۰ حوزه نمایندگی داخلی و خارجی ما برگزار خواهد شد. همچنین دانشجویان می‌توانند همزمان با تحصیل در این مرکز در سایر مراکز دانشگاهی هم مشغول تحصیل شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار