خبرهای داغ:
نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران از برخورد شرکت آب و فاضلاب و همچنین شهرداری با مصرف‌کنندگان آب شرب در ساخت و سازها خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۷۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی طلایی پس از پایان یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورات جلسه امروز شورا اظهار داشت: در این جلسه بررسی لایحه پیشنهاد تامین اعتبار مورد نیاز اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در شورای سوم با مصوبه‌ای را داشتیم که به شرکت آب و فاضلاب اجازه داریم که در قبال ارائه خدمات به شهروندان هزینه‌ای را دریافت کنند که البته این هزینه صرف پیشرفت شبکه آب و فاضلاب در شهر تهران شده است.

طلایی گفت: در همین راستا شبکه آب و فاضلاب که قرار بود طی یک برنامه 30 به اتمام برسد با برنامه‌ریزی و البته دریافت هزینه از شهروندان پیش‌بینی می‌شود این پروژه به مدت 10 سال به پایان برسد.

نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به ممنوعیت استفاده آب شرب در ساخت و سازها گفت:‌ با افراد متخلف و خاطی برخورد قانونی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت جریمه در هر متر مکعب آب گفت: بر این اساس افرادی که از آب شرب در ساخت و سازها استفاده کنند برای هر متر مکعب 40 هزار ریال می‌بایستی پرداخت کنند.

وی در ادامه با اشاره به حضورش در باشگاه راه‌آهن به عنوان رئیس هیأت مدیره این باشگاه خاطر نشان کرد: این برای نخستین باری است که یک باشگاه قدیمی در اختبار بخش خصوصی قرار می‌گیرد و این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و بنده با این انگیزه وارد شدم که بخش خصوصی تقویت شود.

طلایی گفت: امیدواریم با ورود به بخش خصوصی در عرصه ورزش جامعه ورزشی تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها