خبرهای داغ:
معاون اداره کل میراث فرهنگی قزوین خبر داد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: بر اساس بازدید کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری این استان، کمپ گردشگری فدک واقع در بوستان باراجین پلمب شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۸۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، نادر محمدی اظهار کرد: بر اساس بازدید کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری این استان، تمام واحدهای کمپ گردشگری فدک واقع در بوستان باراجین شامل 25 سوئیت اقامتی پلمب شد.

وی افزود: این پلمب به دلیل سوء مدیریت، عدم رعایت ضوابط و قوانین سازمان، پذیرش غیرقانونی مسافر و عدم رعایت موازین و شئونات اخلاقی و اسلامی صورت گرفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین بر اهمیت نحوه ارائه خدمات تأسیسات گردشگری در توسعه همه جانبه صنعت گردشگری این استان تأکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت ایجاد فضای مناسب برای امنیت خاطر و آسایش مسافران ورودی به استان قزوین، رعایت و اجرای قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توسط مدیران تأسیسات گردشگری این استان الزامی است.

محمدی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت قوانین و مقررات در این مراکز ضمن پلمب و برخورد قانونی با واحد متخلف تا زمان رفع نواقص و رعایت همه جانبه ضوابط ابلاغی، از ادامه فعالیت آن در حوزه گردشگری جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر تجهیز و تکمیل پروژه کمپ گردشگری فدک به پیمانکار واگذار شده که بازگشایی مجدد آن منوط به تعیین تکلیف پیمانکار قدیم و واگذاری این پروژه به پیمانکار جدید با شرایط سازمان و رفع تمام نواقص ساختمانی، تجهیزاتی و مدیریتی آن امکان‌پذیر است.

گفتنی است، هم‌استانی‌ها و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تأسیسات گردشگری استان قزوین می‌توانند با شماره تلفن گویای 33685024 تماس حاصل کرده تا در اسرع وقت به شکایات واصله رسیدگی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها