خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تهران در خرمشهر گفت: با اقدامات صورت گرفته امید به زندگی در شهر خرمشهر بازگشته است و به زودی طرحی برای ادامه اقدامات در خرمشهر به شورای شهر ارایه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۸۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد تندگویان در یکصد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ساخت و سازهایی که توسط شهرداری شهر تهران در خرمشهر انجام می‌شود اظهار داشت: اتفاقاتی که در خرمشهر افتاده است بازگشت امید به زندگی در این شهر بوده. از مردم تهران سپاسگزارم که این اطمینان را کردند و کارهای عمرانی در خرمشهر آغاز شد.

وی گفت: با همکاری شهرداری تهران بلوار خرمشهر احداث شده است و 17 پارک و مجموعه در این شهر احیا شد و با این اقدامات امیدواری در شهر طنین‌انداز شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: مردم شهر تهران این را بدانند که یک روز تهران از خرمشهر وام گرفته و الان باید دین خود را عمل کند چرا که مردم این شهر در زمان دفاع مقدس نیز از این شهر دفاع کرده و باید اقداماتی در این خصوص انجام شود.

تندگویان افزود: عملکرد و مدیریت در تامین مالی کار پسندیده‌ای است که در شهر تهران اتفاق می‌افتد.

وی گفت: ما می‌دانیم افرادی مستحق‌تر از مردم خرمشهر در تهران هستند و در بعضی از نقاط زیرساخت‌های لازم را نداریم ولی از آن طرف در خرمشهر هنوز شهری نداریم و فاقد زیرساخت‌های اولیه شهری هستند.

تندگویان افزود: در آینده طرحی برای ادامه فعالیت‌ها در خرمشهر به شورای اسلامی شهر تهران ارایه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها