خبرهای داغ:
گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران با حضور در شرکت فروش اقساطی خودرو در سطح شهر، به شکایات مردمی رسیدگی کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۴۱ تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۰۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، این شرکت که ساختمان آن در خیابان بهشتی تهران مستقر است، در واردات خودروهای خارجی فعالیت دارد. شرکت یاد شده برای تحویل خودروهای وارداتی به متقاضیان، مبالغ کلانی از مردم دریافت کرده اما به تعهدات خود در موعد مقرر عمل نکرده است.

در روزهای اخیر افراد بسیاری که به این شرکت سفارش واردات خودرو داده و مبلغ پیش پرداخت را نیز واریز کردند، مقابل ساختمان آن تجمع می‌کنند تا شاید فریادها و اعتراضات‌شان به گوش مسئولان شرکت برسد.

البته بنا به گفته یکی از متقاضیان خرید خودرو، علت اقبال افراد به خرید خودروهای خارجی از این شرکت این است که بتوانند با خرید ارزان و فروش گران‌تر در بازار آزاد، سود بیشتری کسب کنند.

از نکات جالب توجه این است که شرکت یاد شده تبلیغات گسترده‌ای را در روزنامه‌های کثیرالانتشار انجام داده و مدعی است در ایران و امارات متحده عربی کار بازرگانی و واردات و صادرات خودرو انجام می‌دهد اما یکی از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت که مشغول تهیه گزارش تخلف برای ارجاع به تعزیرات حکومتی است، گفت: آگهی های چاپ شده در روزنامه های کثیرالانتشار به معنای درستی و تایید کار شرکت ها نیست و مردم باید دقت لازم برای تهیه خودرو را داشته باشند و از شرکت های معتبر و به نام خرید خود را انجام دهند و فریب قیمت کمتر شرکت ها را نخورند.

وی در مورد علت پایین بودن قیمت خودرو در برخی شرکت ها نیز گفت: این شرکت ها با دست بردن در امکانات اتومبیل ها و یا تغییر رنگ و یا تیپ خودرو ها قیمت کمتر دریافت می کنند مثلا حذف آپشن اتو پارک از خودرو سانتافه باعث می شود قیمت خودرو 10 میلیون تومان کمتر شود.

امید شهرآبادی رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران نیزبا حضور در این شرکت از مالباختگان خواست در پیگیری مطالباتشان از روش های قانونی استفاده کنند و بیش از این وعده های دروغین را نپذیرند.

با تشکیل پرونده تخلف و جمع آوری مدارک لازم پرونده برای رسیدگی به شعبه 41 تعزیرات حکومتی ارجاع شد و با طی مراحل اداری مدیرعامل شرکت به تعزیرات حکومتی احضار می شود که در صورت عدم مراجعه محدودیت های سه گانه عدم حضور متخلفین از جمله مسدود الحسابی و برداشت از اموال اعمال خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها