در راستای تشكیل كارگاه های تجربه نگاری در سطح نواحی سپاه كربلا، نشستی با حضور سرهنگ دوم پاسدارعباسعلی صادقی جانشین سپاه ناحیه گلوگاه، پایوران آن ناحیه و نیز نمایندگانی از معاونت دانش و پژوهش سپاه كربلا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۳۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

 


 

 


 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، در راستای تشكیل كارگاه های تجربه نگاری در سطح نواحی سپاه كربلا، نشستی با حضور سرهنگ دوم پاسدارعباسعلی صادقی جانشین سپاه ناحیه  گلوگاه، پایوران آن ناحیه و نیز نمایندگانی از معاونت دانش و پژوهش سپاه كربلا برگزار شد. در آغاز این برنامه سرهنگ پاسدار علیرضا راستین مدیر تجربه نگاری سپاه كربلا ضمن برشمردن زوایای مختلف بخشنامه ها و ابلاغیه های ارسالی از معاونت دانش و پژوهش سپاه كل در حوزه تجربه نگاری بر لزوم حفظ پیوستگی در روند ثبت تجارب تاكید نمود.

در ادامه برگزاری كارگاه، نظری ، دیگر نماینده معاونت، ضمن ارائه آمارهای كمی و كیفی از وضعیت ثبت تجارب در ناحیه گلوگاه، مباحثی را جهت بهبود كیفیت نگارش تجارب توسط پایوران یادآور شده و نكات اساسی را كه عمدتاً موجب عدم پذیرش یك تجربه در ارزیابی های شكلی و محتوایی می¬شود، برای حاضرین برشمرد.

بنا به اعلام مدیر تجربه نگاری معاونت، ناحیه گلوگاه دارای وضعیت خوبی در اخذ كمّی تجارب، مشاركت پایوران و نیز فعالیت نماینده معاونت برخوردار است.

در پایان این نشست، تعداد 20 برگ تجربه از پایوران اخذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها