فرماندهان پایگاه‌ها ماموریت اصلی بسیج را به دوش دارند/ برخی تلاش دارند تا از اثرگذاری بسیج کاسته شود

در طول این سال‌ها از درون و بیرون جامعه تلاش بسیار شد که از نقش و اثرگذاری بسیج کاسته شود ولی به برکت انقلاب و حمایت حضرت امام(ره) ومقام معظم رهبری از این مولود انقلاب، بر اقتدار و صلابت بسیج افزوده شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۴۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲



 


 

خبر گزاری بسیج مازندران، سیدموسی حسین‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر در جمع کثیری از فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان بابلسر گفت: در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز فرماندهان، میدانی هستند که کار و ماموریت اصلی بسیج را به دوش دارند پس باید در گام اول هماهنگ شد برای یک حرکت عظیم وبزرگ و دوم اینکه به ماموریت خود آشنا بود، آنهم به ‌دلیل سال بسیار حساس و شرایط جهانی و وضعیت پیچده‌ای که در منطقه و دنیا حاکم است و  رو در رویی سنگین و پیچیده‌ای که ملت بزرگ ایران با آمریکا دارد.

وی افزود: باید برای یک سال جهادی دیگر، تلاش برای محقق نمودن منویات مقام معظم رهبری، تلاش برای برداشتن قدم‌های بلندتر و بالاتر، برای رسیدن به آن اهداف عالی انقلاب مهیا شویم.

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: امروز مدل برنامه‌ریزی در ساختار بسیج، ماموریت مقابله با جنگ نرم است، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در جنگ نرم ممکن است شهر به شهر و محله به محله متفاوت باشد، بنابراین برنامه‌ها باید ارزش‌گذاری و اولویت‌دار شوند، توجه به امر به معروف به‌عنوان واجب فراموش شده با فعال کردن هیت‌های امر به معروف و احصاء معروفات فراموش شده یکی از برنامه‌های مقابله با جنگ نرم، توسط پایگاه‌ها باید محسوب گردد. توجه ویژه و اساسی به نظام تربیتی معرفتی صالحین با هدف ارتقاء کمی و کیفی باید در اولویت برنامه‌های فرماندهان پایگاه‌ها قرار گیرد چرا که از دغددغه‌های جدی فرماندهی کل سپاه و ریاست سازمان بسیج، پرداختن به این ماموریت است. بنابراین در ارزش‌گذاری و اولویت‌بندی برنامه‌ها دقت کافی را لحاظ نموده و تلاش کنید تمامی برنامه‌ها را بر محور نظام تربیتی صالحین تراز کنید.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: استقبال از ماموریت، عملگرا بودن، ارتقای آستانه تحمل، بن‌بست‌شکنی و دارا بودن روحیه بسیجی از ماموریت بیرونی بسیج است که می‌تواند به اصلاح جامعه منتهی گردد.

وی تاکید کرد: در طول این سال‌ها از درون و بیرون جامعه تلاش بسیار شد که از نقش و اثرگذاری بسیج کاسته شود ولی به برکت انقلاب و حمایت حضرت امام(ره) ومقام معظم رهبری از این مولود انقلاب، بر اقتدار و صلابت بسیج افزوده شد.

فرمانده سپاه بابلسر بیان کرد: امروز بر ما واجب است که قدردان لحظاتی باشیم که در آن هستیم و می‌توانیم اثربخش باشیم، می‌توانیم در کار فرهنگی در عرصه جنگ نرم میدان‌دار باشیم هرچند در این راه محدویت منابع و زمان داریم ولی اراده و انگیزه سر منشاء تحولات عظیم و بزرگ است و با توکل به خدا می‌توان بر مشکلات فائق آمد و پیروز شد.

حسین‌نژاد در پایان اذعان کرد: از روح بلند شهداء و امام شهداء برای پیشبرد این کار بزرگ و عظیم استمداد می‌جوییم و انشالله خدا توفیق بدهد که وظایف عظیم و خطیر انقلاب را پشت سر رهبری با فهم و درک صحیح بتوانیم به مانند یک سرباز واقعی در مسیر واقعی، به‌جا و به‌هنگام انجام دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها