برگزاری حلقه سرمربیان شجره طیبه صالحین استان اردبیل

حلقه سرمربیان شجره طیبه صالحین استان اردبیل با حضور استاد شجره طیبه صالحین استان آیت الله عاملی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و سردار فرماندهی محترم سپاه استان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۷۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این حلقه حجت الاسلام علمداری فر مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان پس از ارائه گزارشی از عملکرد سرمربیان محترم صالحین، حجت السلام منصور صفری را به عنوان مسئول دفتر دبیرخانه اساتید معرفی نمودند.
در ادامه استاد شجره طیبه صالحین استان آیت الله عاملی در خصوص جذب جوانان به ویژه جذب نخبگان تاکید نموده و افزود: یک روحانی یا امام جمعه قدرت خود را می تواند با جذب جوانان نشان دهد و کار اساسی دشمن همین جذب جوانان است .

امام جمعه اردبیل در ادامه گفت: در صالحین باید مجموعه را مال خودمان، مال محله و مسجد و حتی مال خانواده خودمان بدانیم نه اینکه بگوییم برای سپاه است ، باید در صالحین دغدغه داشته باشیم تا بتوانیم مثمرثمر واقع شویم.

استاد شجره طیبه صالحین با اشاره به تشکیل کارگروه استادان در همایش کشوری اساتید، در بین سرمربیان محترم نیز چهار کارگروه تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی تشکیل دادند. و افزودند که جمع بندی مطالب کارگروه ها را به صورت یک کتابچه راهنما تدوین خواهیم نمود.

ارسال نظرات