خبرهای داغ:
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از اهداف اصلی طرح هجرت تربیت مدیر برای آینده کشور است.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۰۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آیین افتتاح طرح بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید حسن ترک سپاه ناحیه همدان با گرامیداشت یاد 8 هزار شهید استان همدان و 134 شهید عملیات مرصاد بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در برنامه طرح هجرت پیش گرفته خواهد شد تربیت مدیر برای آینده کشور است.

وی با اشاره به شهدای شاخص شهرستان و استان همدان بیان داشت: امیدواریم برگزاری طرح هجرت با توجه به نیت و صفای شهید حسن ترک برنامه ای معنوی و پر برکتی باشد.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های شهید ترک این بود که علاوه بر حضور در جنگ به عنوان فرمانده عملیات مقتدر، بلافاصله با حضور در شهر مسئولیت جلسه قرآنی را برعهده داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌هی شهید حسن ترک از جمله بنیانگذاری هیأت راه شهیدان، شاگردی استاد مسکین و استاد قرآن ابراز داشت: قبل از جنگ جهاد سازندگی مردم را در کارهای دیگران مشارکت می‌داد که این حرکت بسیار با ارزشی بود.

مجیدی در ادامه بیان کرد: 27 تیر ماه سال 67 پذیرش قطعنامه 598 بود و در یکم و دوم مرداد ماه دشمن با حجم گسترده بالایی عملیات‌هایی را مجدد شروع کرد به طوریکه در غرب نیز برنامه‌ریزی شد که کوتاه‌ترین راه که می‌توان به تهران حرکت کرد نیروهای های سازمان منافقین را به کار بگیرد و به تهران حرکت کند.

وی ابراز داشت: پذیرش قطعنامه برای امام(ره)، مردم و رزمندگان بسیار تلخ بود تاجایی که امام خمینی(ره) از پذیرش قطعنامه به عنوان نوشیدن جام زهر یاد کردند.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: برای گام برداشتن در طرح هجرت نیت باید برای خداوند باشد زیرا اگر نیت خالص باشد می‌توانیم خوب حرکت کنیم و مطمئنا همه افراد شرکت کننده در این طرح به دنبال این نیت خواهند بود.

وی در پایان تصریح کرد: باید از نزدیک با قشرهای پایین جامعه نشست و برخاست شود تا احساس نیاز جامعه درک شود و با همت بالاتری برای جامعه قدم برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات