خبرهای داغ:
عضومجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است باید نسبت به مسائل جامعه و کشور هوشیار باشیم و از خط ولایت جدا نشویم و کشور فقط با خط ولایت به وحدت می رسد.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۰۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از طبس، سید احمد خاتمی در طبس اظهار داشت: ایران جزو کشورهایی بود که تا دیروز عددی به حساب نمی آمد سفیر کشورهای دیگر در ایران حق توحش می گرفتند و امروز ایران اسلامی یک تنه با 6 قدرت جهان برابری می کند و با آمریکا با 120 نفر عضو تیم مذاکره کننده و ایران اسلامی حداکثر 20 نفر عضو تیم مذاکره کننده در حد توان از حقوق ملت دفاع می کنند این اسمش استقلال است.

وی تصریح کرد: در کشوری زندگی می کنید که هیچ قدرتی نمی تواند نگاه چپ به ایران کند و امروزه در خارج از مرزها، کشور عراق 40 درصد در اختیار داعشی های وحشی است و رئیس جمهور افغانستان نزد پوتین رفته و گفته حضور داعشی ها وحشتناک است و پاکستان جولانگاه سرویس های جاسوسی دنیا است و واقعا نمی توانند مرزهای شان را کنترل کنند.

اگر داعش وارد کربلا، نجف و یا کاظمین شود با همه وجودمان تار و مارشان می کنیم

امام جمعه موقت تهران افزود: ایران وادی امنی است و بوش گفته بود تروریسم را به تهران خواهیم کشاند و  امروز در کوچه های تهران در نیمه شب ماشین شخصی پارک است و هیچ مشکلی وجود ندارد و این کشور امن است.

خاتمی با توجه به حضور داعش در خاک کشورهای همسایه و خطر آن برای ایران اسلامی گفت: اگر داعش تا 40 کیلومتری مرز ما بیاید ما داعش را لح می کنیم و داعش بخواهد وارد کربلا، نجف و یا کاظمین شود با همه وجودمان تار و مارشان می کنیم.

وی عنوان داشت: بنده با همه نیروهای مسلح با سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی جلسه های تنگاتنگ دارم و حرف های احمقانه دولت مردان غربی و گزینه های روی میز و ته میز مشخص است این ها توان ندارند و جان این ها اسرائیل است، جان آلمان، جان روسیه و کشورهای تحت نظرشان اسرائیل است و اگر کمترین تعرض را به ایران داشته باشند از خود تهران تلاویو و حیفا با خاک یکسان می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شعار نمی دهم و مطلع هستم و کشور مقتدری داریم و اینکه دم به دم گزینه روی میزشان را مطرح می کنند نشان این است که این ها نمی توانند کاری کنند و به عنوان یک طلبه به شما خبر می دهم هیچ خطر نظامی ای ایران را تهدید نمی کند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

خراسان جنوبی با 25 درصد کمترین استفاده از ماهواره را دارد

خاتمی اضافه کرد: نگرانی اول سست کردن پایه های اعتقادات دینی است و این انقلاب بر شالوده باورهای دینی شکل گرفت و ماموریت دشمن متزلزل کردن این انقلاب است و می خواهند نسل لاابالی بپرورند و شبکه های ماهواره ای، در30 استان کشور کمترین استفاده از ماهواره مال استان خراسان جنوبی با 25 درصد بود و این یک افتخار است.

وی عنوان داشت: دشمن این را فهمیده و تلاش می کند آنتن های جهنمی را بیاورد و خروجی آن سست شدن پایه های خانواده و گسترش طلاق و کمرنگ شدن مبانی اخلاقی و کنار گذاشتن چادر و آرایش کردن به بدترین نحو است.

امام جمعه موقت تهران گفت: لازم است خانواده های متدین احساس خطر کنید و با چه انگیزه ای آنتن ماهواره رو به خانه می آورید، ما امروز کمبود برنامه های علمی و ورزشی نداریم و اصالت خود را حفظ کنیم و اگر می خواهید دین علی و فاطمه در خانه بماند این آنتن جهنمی را از خانه ببرید و تحویل سپاه دهید و بمباران و گزینه های روی میز و زیر میز آمریکا خطر نیست و خطر پاکی زدایی خطر است.

انقلاب ما به خاطر حضور ولایت فقیه مثل سرو؛ قامت خود را حفظ کرده است

خاتمی ضمن تذکر در خصوص خطر استحاله سیاسی، گفت: کیست که نداند این کشور با رهبری ولی فقیه بر بال ملائکه الله نشسته و دشمنان هر کاری توانسته اند برای از پای در آوردن انقلاب ها داشته اند و لیبرال ها و نفوذی ها تا حد ریاست جمهوری بنی صدر به صحنه آمدند و جنگ تحمیلی 8 ساله و 6 کودتا و فتنه سال 88 را رقم زدند اما انقلاب مثل سرو قامت خود را حفظ کرده و این مهم به خاطر حضور ولایت فقیه است.

وی خاطرنشان کرد: غربی ها و کسانی که مخالف ما بوده اند هم این نکته را بیان کرده اند که از رهبران باهوش دنیا آیت الله العظمی امام خامنه است و شما می بینید در عرصه های علمی، هسته ای در ابتدا قرار داریم و ما با صلاح کشتار جمعی مخالفیم و این جوان مهندس ما برای غربی ها بمب اتم است.

امام جمعه موقت تهران گفت: خطر تفرقه و خطر دو قطبی کردن جامعه بسیار مهم است و در همین مساله هسته ای یکی بگوید ما طرفدار مذاکره ایم و یکی بگوید با مخالف هستیم و خط خط ولایت است و از مذاکره کنندگان و شخص رئیس جمهور که تلاش کردند، انسانیت اقتضا می کند تشکر کنیم و تشکر می کنیم و قصد خیانت نداشته اند و ندارند و قانون اساسی اصل 77 می گوید هر قرارداد خارجی باید مجلس تصویب کند و کشور نباید به سمت دو قطبی شدن پیش رود و خط ما خط ولایت است و فقط و فقط با خط ولایت کشور به وحدت می رسد.

خاتمی اظهار داشت: آینده کاملا روشن است و ما احساس آرامش از آینده داریم و آینده روشن در انتظار پیروان و عاشقان اهل بیت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها