مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: با حمایت خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام، ۷۵ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد، جهت زیارت حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(ع)، راهی مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۱۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،به نقل از روابط عمومی‌کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد،” حسین زین الدینی” ضمن بیان این خبر گفت: کفالت و اکرام ایتام و افراد بی سرپرست همواره مورد تآکید و توجه خداوند متعال و ائمه معصومین بوده است.

"زین الدینی” در ادامه با اشاره به کلام گویای خداوند در قران کریم، گفت: اکرام یتیم موجب دوستی خداوند، آسایش در دنیا و آخرت، بازدارنده از کبر و غرور، دوری از محنتهای مالی و …. میگردد.

وی افزود، این نهاد با تاسی از آیات و روایات فراوان دینی و به منظور تحقق اوامر بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مبنی بر تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی‌و ترویج فرهنگ الهی اکرام و ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار در امور خیریه، از سال ۷۸ طرح اکرام ایتام را به اجرا گذاشته که به موجب آن حمایت ایتام به خیرین و حامیان علاقه مند واگذار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که به منظور حمایت ازاین عزیزان انجام می‌شود، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی می‌باشد و در این راستا ۷۵ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد با کمک خیرین نیکوکار و حامیان طرح اکرام ایتام، به مشهد مقدس اعزام شدند.

"زین الدینی” در ادامه تصریح کرد، خیرین نیکوکار می‌توانند با حمایتهای مادی و معنوی خود در تامین مسکن ایتام، امور فرهنگی و درمانی و همچنین تامین جهیزیه دختران یتیم در شرایط ازدواج، زمینه رشد و شکوفایی ایتام نیازمند را فراهم و گوشه ای از کمبودهای زندگی آنها را در سایه لطف خداوند جبران و تامین نمایند.


ارسال نظرات