خبرهای داغ:
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه های گرمسار و آرادان:
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه های گرمسار و آرادان گفت: چهار گروه «مدافعان حرم»، «شهیده فوزیه شیردل»، «منتظران ظهور» و «وحدت اسلامی» در نیمه اول مرداد ماه به روستاهای "کرند" در گرمسار، "چشمه نادی" و "چنداب" در ایوانکی اعزام مي شوند.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۲۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
سعید ایزدبخش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار بیان داشت: هدف ما از برگزاری اردوهای جهادی سازندگی است؛ اما برای سازندگی ابتدا باید خود را بسازیم و این را باید در اولویت کار قرار دهیم.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه های گرمسار و آرادان گفت: تعدادی از دانشجویان ماهر در رشته دامپزشکی و بهداشت و محیط همراه جهادگران برای درمان و واکسینه کردن دام و طیور اهالی روستا به مناطق اعزام می شوند.

ایزدبخش افزود: چهار گروه جهادی متشکل از سه گروه بانوان و يك گروه آقايان سازمان دهی شده اند و گروه برادران جهت انجام عملیات عمرانی باز سازی و رنگ آمیزی مساجد و مدارس به روستای کرند اعزام می شوند.

وی اردوهای جهادی را امری مهم در جهت خودسازی فردی برشمرد و گفت: سه گروه بانوان جهت انجام امور فرهنگی و برگزاری کلاس های آموزشی و هنری برای دانش آموزان و زنان روستا به مناطق چنداب و چشمه نادی اعزام می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها