خبرهای داغ:
مراسم تشییع و خاک‌سپاری حجت‌الاسلام سید محمد‌ موسوی‌‌ناجی در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۲۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰

به گزارشخبرگزاری بسیج از قم، مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام سید محمد موسوی‌ناجی عصر سه شنبه  از مسجد امام حسن عسکری در قم آغاز شده و پیکر این روحانی شهید با حضور گسترده مردم قم تا بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) تشییع شد.

در این مراسم که با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت همراه بود شرکت‌کنندگان در مراسمی باشکوه پیکر این روحانی شهید که در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) به فیض عظیم شهادت نایل شد را بدرقه کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم به سردادن شعارهایی از جمله «روحانی خط شکن، شهادتت مبارک»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم»، «مرگ بر تکفیری» و ... پرداخته و جنایات تکفیری‌ها را محکوم کردند.

در این مراسم که سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه و پاسداران سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) حضور داشتند، پس از تشییع پیکر شهید موسوی ناجی تا حرم مطهر، آیت‌الله کعبی بر پیکر این شهید نماز میت اقامه کرد و پس از آن، پیکر این شهید مدافع حرم اهل بیت برای خاک‌سپاری به گلزار شهدای قم منتقل شد.

شهید موسوی‌ناجی، دوشنبه هفته گذشته پس از آنکه خودروی حامل وی و جمعی از مدافعان حرم در مسیر فلوجه به بیجی مورد تیراندازی گروه‌های تکفیری قرار می‌گیرد، به رگبار گرفته شده و در نهایت در اثر برخورد با مین منفجر شده و سرنشینان این خودرو به شهادت رسیدند.



ارسال نظرات