خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین:

ایده و راهکارهای مجمع بسیج " هدفمند" باشد

سردار شاهرخی گفت: جلسات، انتخاب مسائل و راهکارها با توجه به تخصص مسئولین در امر "تصمیم سازی" هدفمند باشد.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۵۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از قزوین، جلسه مجمع بسیجیان با حضور مسئولین ارشد استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)  استان قزوین ،اظهار کرد: این سازمانی که توسط بسیج مطرح شده است دارای ظرفیت بسیار بزرگی است به دلیل اینکه مطلق به قشر و قوم خاصی نیست.

وی افزود: افرادی که در این مجموعه حضور پیدا کرده اند کسانی هستند که علاقه و توجه ویژه ای به سرنوشت انقلاب اسلامی دارند به بیان ساده تر، آنان به طور داوطلبانه وارد این مجموعه شدند که اگر افکار و ایده های آنان عملی شود بسیاری از ناهنجاری جامعه برطرف خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این مجموعه می تواند متناسب با علم و دانش فعالیت خود را شروع کند به طوری که با مسئله یابی تهدید ها را به فرصت ها تبدیل کند تا بر همین مبنا، تصمیماتی که گرفته می شود منطبق بر واقعیت های جامعه باشد.

به گفته وی، نخبگان در ایجاد همگرایی و هم افزایی نقش قابل توجه ای دارند که در این راه می توانند مسائل جدی را دنبال کنند به بیان ساده تر، نخبگان بسیار مسئولیت پذیر و اثر گذار هستند.

شاهرخی ادامه داد: تمام اعضایی که در شورای مجمع بسیجیان حضور دارند دارای مسئولیت اجرایی هستند که توانایی ایده و راهکار ها در آنان دیده می شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین،  بیان کرد: با تشکیل جلسات ارائه راهکارهای علمی باید منطبق با توانمندی به صورت جدی در دستور کار دیده شود به طوری که، جلسات، انتخاب مسائل و راهکارها با توجه به تخصص مسئولین در امر "تصمیم سازی" هدفمند باشد.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار