در جنگ نرم دشمن حفظ یک نفر برابر است با نجات یک امت

در جنگ نرم دشمن اگر یک نفر را حفظ کنیم انگار یک امت را نجات داده ایم و اگر یک نفر از دستمان برود مثل این است که کل امت را از دست داده ایم.
کد خبر: ۸۵۴۷۵۹۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ عبدی، فرمانده سپاه ناحیه اردبیل این مطلب را در برنامه فراخوانی و راهپیمایی روزانه گردان الزهرا حوزه مقاومت بسیج یک خواهران سپاه ناحیه اردبیل که در محل فرهنگسرای انقلاب باغ جیرال اردبیل ترتیب یافته بود، در جمع خواهران بسیجی عنوان کرد و گفت: دشمن ما آمریکا و هم دستانش تمامی راهبرد ها و سناریوهای مهار انقلاب را در طی سالیان دراز علیه کشورمان طراحی و اجرا کردند، جنگ سخت، جنگ های نیابتی و جنگ اقتصادی را بر کشورمان اجرا نمودند و در آخر با شکست مواجه شدند و به این مسأله پی بردند که نمی توانند رودروی رزمندگان غیور ما بایستند.
فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با یادآور شدن تبلیغات گسترده دشمن از طریق شبکه های اجتماعی و هدف قرار دادن جوانانمان با سیاست جنگ نرم، اضافه کرد:در جنگ نرم دشمن اگر یک نفر را حفظ کنیم انگار یک امت را نجات داده ایم و اگر یک نفر از دستمان برود مثل این است که کل امت را از دست داده ایم.
وی با اشاره به اینکه بانوان بسیجی و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران امروز در جامعه مسئولیت خطیری در زمینه تعلیم و تربیت دارند، خطاب به بانوان بسیجی حاضر در جلسه گفت: دومسأله حفظ حجاب و ادامه راه شهدا نقش مؤثری در پیش برد این زمینه خواهد داشت.
سرهنگ عبدی هدف از این برنامه تاکتیکی را حفظ و انسجام و ارتقای سطح آمادگی یگانی بسیجیان دانست و افزود: در این برنامه بسیجیان با کلاس های اسلحه شناسی و بکارگیری آن، کلاس حفاظتی، امداد و نجات، سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی آشنا خواهند شد.

ارسال نظرات