خبرهای داغ:
آیت‌الله کعبی:

پاسداشت شهدای مدافع حرم تعظیم شعائر الله است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شهدای مدافع حرم، هم در مقابل آمریکا و صهیونسم بین‌الملل و هم در مقابل داعشی‌های تکفیری ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۰۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم آیت‌الله عباس کعبی در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ناجی بیان کرد: اگر مسلمانان در زمان پیامبر بزرگوار اسلام(ص) با کفار و مشرکان می‌جنگیدند و در زمان امیرالمومنین(ع) نیز با منافقین و قاسطین و مارقین در نبرد بودند، امروز شهدای مدافع حرم، هم در مقابل آمریکا و صهیونسم بین‌الملل و هم در مقابل داعشی‌های تکفیری ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های تکفیری خوارج زمان ما هستند، تاکید کرد: آنها غده سرطانی و ابزار کار صهیونسم برای ترویج یک نوع اسلام بدلی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدای مدافع حرم با پذیرش خطر، زندگی جهادی و فداکارانه را بر زندگی مرفه و بی‌درد ترجیح دادند و در واقع با خون خود در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و عتبات عالیات، سال‌های دفاع مقدس را تدام بخشیدند.

وی با تاکید بر لزوم پاسداشت مضاعف شهدای حرم خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز اجر مضاعف دارند و بنابراین باید نسبت به بزرگداشت آنها بیشتر اهتمام کنیم زیرا تعظیم شهدای حرم، تعظیم شعائر الله است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار