مسئول معاونت شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان:
مسئول معاونت شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شجره طیبه صالحین برکات شایانی در بسیج داشته است گفت: موفقیت بسیج در گرو صالحین و تربیت مستمر بسیجیان و جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۲۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، حجت الاسلام انصاری در مراسم دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با مسئولان حوزه ها و پایگاه های بسیج فومن با بیان اینکه بیش از 6 سال از اجرای طرح شجره طیبه صالحین در سطح پایگاه های مقاومت می گذرد گفت: اکنون بیش از 50 نماینده ولی فقیه به نمایندگی از مقام معظم رهبری ، هزار امام جمعه و استاد دانشگاه به عنوان مربی ، 30 هزار مربی و 500 هزار سرگروه شجره طیبه صالحین در سطح کشور فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه شجره طیبه صالحین برکات شایانی در بسیج داشته است گفت: موفقیت بسیج در گرو صالحین و تربیت مستمر بسیجیان و جامعه اسلامی است.

مسئول معاونت شجره طیبه صالحین سپاه قدس گیلان وجود هفت هسته در حلقات صالحین را زمینه ساز فعالیت های فرهنگی، مذهبی، ورزشی در بسیج دانست و تاکید نمود: هر فعالیت اسوه و نمونه در بسیج می تواند؛ عنوان صالحین به خود گیرد .

پایگاه های مقاومت خط مقدم جبهه فرهنگی هستند

سرهنگ پاسدار علی توشه در ابتدای این مراسم از حضور سردار عبدالله پور و هیات همراه قدردانی نمود و گفت: خط مقدم جبهه های فرهنگی؛ پایگاه های مقاومت هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهان پایگاه های مقاومت تشکر نمود و افزود: بسیج یک فرهنگ است که با نگرش خاص خود استقامت و پایمردی در هر عرصه‌ای را به همگان آموخت.

گفتنی است، در پایان مراسم به قید قرعه به 2 نفر از فرماندهان پایگاه های مقاومت خواهر و برادر هزینه سفر کربلای معلی اعطا گردید.

ارسال نظرات