جایگاه های CNG شهرداری در روزهای آتی بازگشایی می شوند

شهردار مشگین شهر از بازگشایی جایگاه های CNG شهرداری مشگین شهر خبر داد و گفت: جایگاه های شماره یک و دو شهرداری نیاز ضروری به سرویس کاری داشت که در حال رفع مشکلات این جایگاه های هستیم.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۸۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان مشگین شهر بالغ بر 5 جایگاه CNG در مرکز شهرستان فعالیت می کند که از این تعداد دو واحد آن به شهرداری مشگین شهر تعلق دارد که هر از گاهی به علت مشکلات مالی، اداری و فنی به تعطیلی کشیده می شود و مردم این شهرستان و حجم عظیم مسافران ورودی به این شهرستان را با مشکل مواجه می سازد.

در یک ماه گذشته جایگاه های شهرداری مشگین شهر به دلایل فنی تعطیل شده بود و در مدت زمانی کوتاه این جایگاه به حال خود رها شده بود که برخی شنیده ها علت این رهایی جایگاه را مشکلات داخل شهرداری در خصوص مدیریت یک واحد خاص عنوان کرده اند که با تثبیت این جایگاه مسئولان امر برای رفع مشکلات فنی پای کار شده و در حال بررسی مشکلات فنی آن هستند که در روز های آینده بازگشایی می شود.

گفتنی است پیش از این نیز این جایگاه های شهرداری به علت مشکلات مالی که با شرکت گاز داشته اند بارها به تعطیلی کشیده شده بود و در سایر جایگاه ها صف های طولانی تشکیل و رانندگان ساعت ها وقت خود را در صف هایCNGسپری می کردند.

سیامک مظلومی شهردار مشگین شهر در خصوص مشکلات جایگاه هایCNGو تعطیلی آنها اظهار داشت: جایگاه های شماره یک و دو شهرداری با توجه به مشکلاتی که قبلا به وجود امده بود و نیاز ضروری دستگاه ها و مخزن گاز به سرویس کاری و مواردی که در این خصوص مشاهده شده بود اقدام به تعمیرات موارد فوق کرده است تا در این زمینه مشکلی به وجود نیاید اما از آنجایی که سیستم برقی جایگاه ها و خرابی بعضی از قطعات برقی دو باره مشکل ساز شد این امر سبب تعطیلی دوباره جایگاه ها شد اما با رایزنی هایی که صورت گرفته شده است طی روزهای آتی متخصصین برق با حضور در جایگاه ها نسبت به تعمیر قطعات برقی اقدام می کنند تا مشکلاتی که رانندگان وسایط نقلیه از بابت سوخت گیری دارند مرتفع شود.

وی با اشاره به این نکته که تعطیلی جایگاههایCNGشهرداری باعث ایجاد صف های طولانی در سایر جایگاه ها می شود تاکید کرد: با وجود تمامی مشکلات تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا چند روز آینده بتوانیم با راه اندازی مجدد جایگاه های شهرداری از حجم مشکلات رانندگان کاسته و از تعطیلی آنها جلوگیری نماییم.

گفتنی است جایگاه های شهرداری مشگین شهر در رفع مشکلات سوخت گیری خودروها نقش حیاتی دارند اما متاسفانه در برخی از جایگاه های شهرستان که دارای چندین پمپ سوخت گیری هستند تنها تعداد محدودی از انان فعال هستند در حالی که با راه اندازی تمام پمپ ها به سرعت می توان نیاز خودروها رفع کرد.

ارسال نظرات