خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از افزایش 166درصدی کشف سرقت موتور سیکلت در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۰۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از  قزوین به نقل از روابط عمومی شهرستان تاکستان ،سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: ماموران این فرماندهی با تلاش و فعالیت مضاعف در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت در شهرستان موفق به کاهش 10درصدی وقوع جرائم در شهرستان شدند.

وی افزود: در این مدت با اجرای طرح های متعدد ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری تعدا2نفر سارق،شاهد کاهش50درصدی وقوع سرقت موتورسیکلت بوده و هیچگونه سرقت از اماکن دولتی،کیف قاپی،جیب بریو قطعات و وسایل خودرو رخ نداده و در مجموع وقوع سرقت 10درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: ما همچنین شاهد افزایش کشفیات در این شهرستان نیز هستیم بطوری که کشف سرقت اماکن خصوصی100درصد،کشف سرقت خودرو50درصد،کشف موتور سیکلت166درصد افزایش داشته است.

سرهنگ طرهانی توضیح داد: در قاچاق سوخت نیز در این مدت 4300لیتر قاچاق کشف شده است و علاوه بر کشف سوخت در زمینه مبارزه با قاچاق کشف شده است و علاوه بر کشف سوخت در زمینه مبارزه با قاچاق کالا در تیرماه امسال11نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

وی ضمن اشاره به تلاش پلیس تاکستان در جمع آوری معتادین پرخطر،جمع آوری تعداد12 نفر از آنان و تحویل به مراکز بازپروری را از دیگر فعالیت های پلیس شهرستان برشمرد.

فرمانده انتظامی تاکستان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم تاکستان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و کجرمانه توسط افراد قانون گریز،ذر اسرع وقت موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

سرهنگ طرهانی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در نگهداری از وسایط نقلیه خصوصا موتورسیکلت و عدم رها نمودن آن بدون استفاده از قفل و زنجیر از شهروندان تاکستانی درخواست کرد: به هنگام پارک کردن خودروی خود از جا گذاشتن پول نقد،گوشی تلفن همراه،اسناد و مدارک و کارت سوخت در داخل آن پرهیز کنند.

7001/پ30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها