خبرهای داغ:
جلسه حفظ و انسجام مسئولین روابط عمومی حوزه های تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در حسینیه ثارالله این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۱۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی در این جلسه طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی بسیجیان، به اهمیت خبر و موضوع اطلاع رسانی پرداخت و اظهار کرد: انعکاس واقعیت ها به همان صورتی که هست از وظایف مهم یک خبرنگار می باشد.

وی افزود: ویژگی های یک خبر اصیل عبارت است از اینکه یک خبر باید صادق باشد و در آن رعایت امانت شود و آن خبر به موقع و به هنگام بیان شود.

سید محمد حسن یزدی نژاد، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت روابط عمومی سپاه استان قم نیز در این گردهمایی ضمن تقدیر از مسئولین روابط عمومی حوزه ها و حیطه فعالیت آنها در بسیج اظهار داشت: پوشش خبری برنامه ها با هماهنگی ناحیه و مسئولین مربوطه پیگیری شود تا انعکاس آن اخبار در سطح استان و حیطه فعالیت شما بتواند زبانزد و شاخص باشد .

وی بیان داشت: مسئولین روابط عمومی حوزه ها سعی در جذب و شناسایی خبرنگاران افتخاری نمایند تا با سازماندهی آنها بتوان بیشترین خبرنگاران را به بسیج اختصاص داد که با عضو شدن بسیجیان کارآمد بتوانیم خبرگزاری بسیج را بزرگترین خبرگزاری کشور نماییم.

سید حسن حسینی، معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز طی سخنانی با بیان اینکه امروزه نقش روابط عمومی و حیطه فعالیتآن بر هیچ کس و یا اداره و سازمانی پوشیده نیست اظهار داشت :روابط عمومی فعالیتی است ممتد،مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن افراد و سازمانها می کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی راکه با آنها سر و کار دارند بدست آورند و در حقیقت روابط عمومی بخشی از مدیریت است و در اغلب موارد نقش مغز متفکر و زبان گویای یک سازمان می باشد.

وی ابراز کرد: هر حوزه مقاومتی که بیشترین اخبار را به ناحیه ارسال نماید درصورت انعکاس آن اخبار درخبرگزاری بسیج ، مورد تشویق قرار خواهدگرفت و با توجه به ابلاغ برنامه های روابط عمومی در حوزه ها ، عزیزان روابط عمومی سعی حداکثری درانعکاس فعالیت های حوزه مربوطه خود را در مناسبت های گوناگون داشته باشند. 



ارسال نظرات