مسابقات قهرمانی تیراندازی بسیج خواهران در شهرکرد

در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری، مسابقات قهرمانی تیراندازی بسیج خواهران استان در شهرکرد، برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۱۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ خانم امیری، مسئول مدیریت ورزشی بانوان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و ارتقای سطح آمادگی بسیجیان، مسابقات قهرمانی ورزش تیراندازی خواهران بسیجی در سالن هیئت تیراندازی استان در شهرکرد برگزار شد.

امیری، افزود: در این مسابقات، 30تیرانداز خواهر بسیجی رده سنی جوانان و نوجوانان در رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه با هم به رقابت پرداختند.

وی، ادامه داد: منتخبین این مسابقات برای شرکت در المپیاد کشوری بسیج که شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می شوند.

گفتنی است: در رشته تفنگ رده سنی جوانان؛ آرزو امانی، اعظم کابُلی، یاسمین نیلی پور، و رشته تپانچه جوانان نیز؛ نجمه چگاه و زهرا طاهری به مقام های برتر دست یافتند.

نوجوانان تیرانداز رشته تفنگ به ترتیب؛ فاطمه السادات نوربخش، سیده فاطمه کاظمی و زهرا کریمزاده بودند و در رده سنی نوجوانان رشته تپانچه؛ آتنا رمضانی، مرضیه داقلی بیگی و ستایش صالحی، موفق به بالاترین امتیاز شدند.

ارسال نظرات