رئيس اداره اوقاف و امور خيريه خلخال گفت: سي و هشتمين مسابقات حفظ، قرائت و ترتيل قرآن كريم در جنوب استان اردبيل برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۱۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

حجت الاسلام جواد میرزایی، طي گفتگوي كوتاه با خبرگزاری بسیج از کوثر اظهار كرد:ثبت نام این مسابقات در رده سنی بالای 18 سال در شهرستان كوثر و خلخال از 5 شهريور ماه آغاز مي شود كه علاقمندان برای ثبت نام، می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها مراجعه کنند.

وی افزود: رشته های این دوره از مسابقات حفظ، قرائت و ترتيل قرآن كريم است که شرکت کنندگان می توانند به دلخواه، در هر رشته شرکت کنند.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه خلخال خاطرنشان کرد: قرائت ترتیل و قرائت تحقیق نیز جزو رشته هایی هستند که در این دوره در بخش قرائت برگزار می شوند و به ترتیب، تا مرحله استاني، کشوری و بین المللی ادامه پیدا می کند.

اين مسئول افزود: زمان برگزاري مسابقات قرآني براي برادران در مورخه 6 شهريور روز جمعه و براي خواهران 13 شهريور روز جمعه برگزار خواهد شد.

وي ابراز كرد: با توجه به اینکه ظرفیت قرآنی شهرستان هاي كوثر و خلخال بسیار بالاست باید تلاش شود افراد بیشتری در این دوره مسابقات ثبت نام کنند و ضمن حضور در مسابقه های فرهنگی و دینی، از برکات معنوی انس با قرآن کریم بهره مند شوند.

گفتني است كه اين مسابقات راس ساعت 10 صبح در امامزاده قاضيلر شهرستان خلخال خواهد بود.

ارسال نظرات