استخر شنای سرپوشیده شهيد جواد هاشمي شهرستان پارس آباد بعد از ده سال با حضور استاندار اردبيل و جمعی از مسوولان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۵۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم افتتاح استخر شنای پارس آباد اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 1500 مترمربع در محوطه سالن ورزشي تختي احداث شده است.

ایوب بهتاج با بیان اینکه این پروژه از سال 84 کلنگزنی شده بود، افزود: برای بهرهبرداری از این پروژه یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

وي عمق اين استخر را 250 سانتي متر عنوان كرد و گفت: استخر شهيد هاشمي پارس آباد جزء یکی از پیشرفته ترین استخرهای كشور بوده كه با طراحی پیشرفته و به روز، محیطی شاداب و زیبا را برای ورزش و تفریح شهروندان فراهم کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اينكه اين استخر دارای امکاناتی مانند سونای خشک و سیستم پیشرفته گرمایشی سرمایشی است، تصريح كرد: احداث و بهره‌برداری از این استخر یکی از دغدغه‌ها و مطالبات ورزش دوستان و مردم شهرستان پارس آباد بود که پس از سال‌ها محقق شده است.

به گزارش آران مغان، در این مراسم مجيد خدابخش استاندار اردبيل، علی آذرنژاد معاون عمرانی استاندار، حجت الاسلام رشادي امام جمعه پارس آباد، احمدي فرماندار و تعدادي از مسوولان شهرستاني نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات